piątek, 9 sierpnia 2013

Prolog



O godzinie 10:30 - ''porannej'' według mojego osobistego zegara biologicznego zostałam obudzona dzwonkiem domofonu. Oczywiście moja siostrzyczka nie mogła otworzyć tych przeklętych drzwi i w samej bluzce z Iron Maiden i czarnych kapciach, zmuszona byłam wyjść na deszcz do listonosza. Miał on list polecony do rodziców. Jako iż mam ukończone piętnaście lat mogłam go odebrać. Pożegnałam się z mężczyzną swoim firmowym wymuszonym uśmiechem. I wróciłam do domu:

- Kto to był ? - zaciekawiła się Melanie. O czyżby Hanna Montana się skończyła? Spytałam się w myślach ale zmusiłam się do odpowiedzi:

- Jakbyś czasem otwierała drzwi mała s... -oczywiście nie dane mi było dokończyć bo moja siostra już złożyła ręce na piersiach i krzyknęła:

- Powiem wszystko rodzicom - po czym wytknąwszy mi język opuściła pomieszczenie. W tym domu nie można nawet młodszej wkurzającej siostry wyzwać od smarkuli bo od razu naskarży. Westchnęłam głośno ale nie na tyle żeby usłyszała. Nie będzie mieć tej satysfakcji. I ruszyłam do swojego pokoju. Deszcz bił o szybę ale w pokoju mimo tego było jasno za sprawą białych ścian. Momentami czułam się tu jak na oddziale zamkniętym. Białe meble, białe ściany, biała lampa... Usiadłam na pościeli w granatową kratkę i lustrowałam kopertę na której widniała pieczątka ZPM. Cokolwiek to jest. Uniosłam brwi do góry w zdziwieniu. I zaczęłam otwierać kopertę z boku w razie czego łatwiej jest zamaskować. Słowa takie jak prywatność korespondencji było mi obce więc nie miałam żadnych skrupułów by przeczytać pismo zaadresowane nie do mnie. Rozwinęłam białą kartkę, a ze środka wypadła wizytówka. Nie przejęłam się tym zbytnio i przeszłam do czytania pisma:

- Ośrodek ZPM* ma przyjemność powiadomić, że państwa córka Harriet Evans została przyjęta do naszego ośrodka pomocy dla ....... trudnej młodzieży ... na okres ... dwóch miesięcy. O kurde - powiedziałam z przerażeniem patrząc w kartkę. 

* ZPM- Z Pomocą Młodzieży
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ogólnie to moje drugie opowiadanie. Ale pierwsze o 1D i w pierwszej osobie. Wcześniejsze było pisane narratorem więc przepraszam jeśli zdarzą się pomyłki. Mam nadzieję, że się spodoba, a pierwszy rozdział postaram się dodać w miarę szybko :)  Pozdrawiam !


10 komentarzy:

  1. świetnie piszesz... przyjemnie się czyta.. na pewno jeeszcze nie raz tu wrócę ;)

    obserwuję i zapraszam do mnie, trwa u mnie konkurs ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się czyta.

    ZA KAŻDĄ OBSERWACJĘ SIĘ ODWDZIĘCZAM!

    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wow. Zapowiada się zajebiście.
    Fajnie piszesz i czyta się również dobrze :)
    Z przyjemnością czekam na pierwszy rozdział :D

    Chodź do mnie. Liczę na komentarz :)
    http://jebsieplebsiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie piszesz !
    pisz więcej , bo chętnie się czyta . :)
    p.s. ja z zapytaj xd

    http://ukrytemarzeniaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za wizytę na moim blogu :)
    zaaobserwowałam :) Będę stałą czytelniczką i licze na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :) Ja Tobie również dziękuję. Mam zamiar zostać Twoją stałą czytelniczką bo masz naprawdę świetny blog ♥

      Usuń
  6. i kto tu ma śliczny nagłówek? jak tu weszłam, od razu oczy się zabłyszczały.. cudowny nagłówek. sama robiłaś? ;)) jak na razie świetnie piszesz i mam nadzieję, że będę tu stałą czytelniczką. zapowiadana się b. ciekawie, z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział ;))
    lidka-liddkaa.blogspot.com
    + obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój jest śliczny :) Nie, pobrałam go ze strony szablony kierunkowe. Niestety zakończyła już działalność ( u góry jest banerek)Dziękuje za te miłe słowa, również będę u ciebie stałą czytelniczką bo masz ekstra blog ♥ i Również obserwuję :)

      Usuń
  7. Podoba mi się i wygląd bloga i opowiadanie. Wielki plus za obrazki w pierwszym poście, ponieważ o wiele lepiej czyta się opowiadanie mając mniej więcej wzór postaci. Będę zaglądała.

    http://angela-kiney.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego dodałam w pierwszej kolejności bohaterów bo mnie też lepiej się w tedy czyta inne opowiadania :)

      Usuń