poniedziałek, 2 września 2013

Informacje

Mam kilka spraw do naświetlenia :) :

1. Jeśli chodzi o rozdział to będzie on najprawdopodobniej w czwartek. Chyba, że wyrobie się wcześniej ( ale na to nie ma zbytnio co liczyć :D )

2. Następne rozdziały będą się pokazywać piątek/sobota ze względu na mój durny plan lekcji.

3. Wszystkie nominację do Liebster Awards jakie ostatnio dostałam będą zrobione później jak tylko znajdę chwilkę.

Dziękuje za wszystkie komentarze i pytania, jesteście kochani ♥ Zapraszam do wzięcia udziału w  nowej ankiecie.
PS: Byliście już na TIU ? Jak wrażenia ?? U mnie wszyscy piszczeli, śpiewali i klaskali :)


1 komentarz:

  1. Ja byłam na TIU <3 Haha u mnie tak samo. Jak tylko Hazza pokazał klatę to pisk na całą salę XD Ale cholernie mi się podobał film <3 Bardzo fajnie go zrobili, że aż się zakrztusiłam popcornem :)

    OdpowiedzUsuń