poniedziałek, 10 marca 2014

Bardzo ważna sprawa

Miał być zwiastun..będą dwa. Do głowy wpadły mi dwa pomysły więc oba zrealizowałam. Mam nadzieję, że spodoba wam się choć jeden i będziecie w stanie zagłosować. Możecie to robić w komentarzach oraz ankiecie tam z boku. Uprzejmie informuje, że (jeśli nie zmienię zdania) oba powinny być opublikowane, tylko to, które wygra głosowanie będzie pierwsze.  Do zobaczenia ♥

Co trzeba zapamiętać:
1. Nie głosujesz na zwiastun tylko na historię, którą przedstawia.
3. Wybaczcie muzykę ale przyczepili się o prawa autorskie.

Zwiastun- Lies

Zwiastun- Confusing Story


(co do CS- nie twierdzę, że faktycznie są trzy siostry Calder, pasuje mi to do fabuły także bez hejtu.)

4 komentarze:

  1. Cześć x
    Z góry bardzo przepraszam za spam ale chciałabym Cię zaprosić na mojego nowego bloga. Zależy mi na Twojej opinii :)

    "Londyn - to tu mieszka Alex i Kate -
    dwójka najlepszych przyjaciółek.
    Życie Alex całkowicie zmienia się, kiedy
    jako dziewczynka doświadcza na własne oczy śmierć brata.
    Z tym miastem kojarzy jej się tylko to jedno złe wspomnienie.
    Wraz z przyjaciółką postanawia wyjechać do Kalifornii,
    gdy tylko obie skończą osiemnaście lat.
    Nie mają tam ani rodziny ani przyjaciół tylko jeden jedyny
    apartament, który zakupili im rodzice.
    Pewnego dnia Alex spotyka chłopaka Justin'a.
    Nic o nim nie wie, dlatego próbuje po prostu być miła.
    Nagle jednak w jej życiu pojawia się Harry,
    chłopak przez którego była zastraszana w szkole.
    Harry chce odzyskać jej zaufanie, jednak Alex nie daje za wygraną.
    Co się wydarzy w życiu Alex? A co z Kate?"

    Właśnie pojawił się prolog.
    http://fanfiction-whisper.blogspot.com/
    Będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz i skomentujesz :)

    /Justine x

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm oba podobają mi się prawie tak samo, ale żeby cię nie zostawiać dalej w takiej samej sytuacji, że nie wiesz co wybrać, to głosuję na 1 ♥
    Musiałaś się napracować z tymi zwiastunami <3

    Zapraszam i proszę o wypełnienie krótkiej ankiety na temat mojego bloga, ponieważ chciałabym wprowadzić jakieś zmiany, żeby bardziej się podobał czytelnikom :) (link do ankiety na końcu posta) ♥ Prosiłabym też o kliknięcie w jakikolwiek link :)
    http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/03/must-have-with-persunmall.html
    * Jeśli nie chcesz to przepraszam za spam. ;)

    OdpowiedzUsuń